Min roliga dag.

Så här roligt hade jag det idag:

Vaknade 05.55 av att mobilklockan ringde.
Snoozade till ca 07.20.
Slängde mig in i duschen.
Snabbrakade en bajsmun.
Åkte till jobbet och parkerade bilen.
Stämplade in.
Började jobba.
Runt lunchtid åkte jag till bolaget för att köpa några öl och cider till i kväll.
Åkte till pizzerian för att äta lunch.
Spelade lite Solitaire på mobilen.
Jobbade lite.
Parkerade och sov en skvätt.
Jobbade lite till.
Åkte tillbaka till stationen och avslutade mitt arbete.
Syndade med lite fredagsfika.
Stämplade ut.
Åkte till ICA Maxi för att handla mat till i kväll.
Åkte hem.
La in maten och alkoholen i kylen.
Satte på stereon och rattade in Bandit.
Bäddade rent i sängen.
Städade toalett och badrum.
Slösurfade en stund.
Nu skriver jag detta inlägg.
Snart ska jag in i duschen igen och sätta på mig rena kläder.
Efter det ska jag nog börja med maten.

En ovanligt händelserik dag må jag säga.
Mitt liv kanske inte är så förbannat tråkigt ändå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0