Skitnervös.

Helvete!
Varför försvann allt jag skrivit bara för att jag laddade upp en bild?!
Jag ska försöka återskapa det jag skrev:

I morgon blir jag gudfar åt mina vänners son...
Jag är skitnervös.
Tänk om jag gör bort mig inför alla?
Snubblar eller tappar något...
Köpte en kostym häromdagen för att se någorlunda proper ut.
Jag har egentligen ingen juste skjorta att ta på mig.
Mina slipsar hittar jag inte heller...
Det får bli vad det blir.
Det är inte mina kläder som ska uppmärksammas i morgon.





Flickan jag träffar bestämde sig idag för att följa med på dopet.
Det börjar bli ganska seriöst nu alltså.
Dessutom ska hon följa med till min brorsdotters dop nästa helg.
Träffa familjen alltså.
Det om något visar väl att hon är seriös?
Ingen av oss har pratat om vår relation på det sättet ännu.
Är vi "ihop"?
När vet man att man är ihop egentligen?
Min storebror säger att man är ihop när man sovit över hos varandra.
Om det stämmer så blev vi ihop förra helgen för det var då jag sov över hos henne för första gången.
Vi har bara glidit på vågen, träffats när vi kunnat och umgåtts.



image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0