Idiot.

I kväll är det julfest med jobbet.
Vi kommer ta taxi direkt från jobbet vilket innebär att jag inte kommer kunna åka hem och svida om.
För att slippa parkera bilen på jobbet över helgen så har jag lyckats få en plats i en bil som åker förbi mig på morgonen.

Väskan är packad med partystassen och förfestöl.
Sitter här påklädd och redo att åka.
Tittar på klockan och undrar varför morgonskjutsen inte ringt som dom lovat.

Tittar en gång till på klockan när det slår mig : JAG ÄR EN IDIOT.

Bilen kommer först om en timma.
Jag har alltså ställt mobilväckningen en timma för tidigt.


Kommentarer
Postat av: Mli

fan va drygt :)

2007-12-14 @ 06:45:53
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Krösamajja

HAHAHAHA
Det är du och brorsan min i ett nötskal.
Bröderna Brunett =)

2007-12-14 @ 12:30:06
Postat av: Anonym

Hahaha!

2007-12-17 @ 17:55:53
URL: http://karlssonvictor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0