Ett år äldre...

Idag fyller jag år.

6 år till 40.

Jösses...
Är jag så gammal?!


Fick besök från Göteborg i helgen och de hade med sig både mat och presenter.
Presenterna var uteslutande sådant jag saknade i lyan, som tex brödrost och micro.
Minst lika uppskattat som presenterna var att de kom och hälsade på.
Tyvärr var visiten alldeles för kort.

Tack alla ni som uppvaktat mig på ett eller annat sätt!
Det värmer i hjärtat.

Jag blev som sagt uppvaktad redan i lördags men om man ska vara noga så är det idag jag fyller år. :)

Så här kommer en lista på de som gjorde mig glad idag:

Tompa var först att gratulera idag via sms redan vid sex i morse.
Sedan väckte min flicka mig med en grattis-på-födelsedagen-avsugning.
Faster var god 3:a med ett grattis-sms.
Äldsta brorsan var stark 4:a med ett sms (han ringde senare också).
Yngsta brorsan ringde in 5:e platsen.
Kompisen i Gbg ringde och hamnade 6:a.
Morsan knep 7:e platsen via telefon.
Exet blev en otippad 8:a.
Solnapimpen ringde och sjöng för mig och blev 9:a (men sången placerar honom på prispallen efter avsugningen.)
Sedan ringde en stressad bror och gratulerade in sig på en 10:e plats.
På delad 11:e plats hamnade min vilda gudson med en sjuk far (han måste vara dödssjuk då han knappt rörde sötsakerna som var framdukade. Han tom sa rakt ut att han inte gillade muffinsen som han smakade på!) och en glad mor. De förgyllde min dag med ett personligt besök.
En klanbroder ringde in som nummer 12.
Papegojan avslutade grattiskavalkaden som nummer 13 med ett sms just nu när jag skriver detta inlägg.

Tack än en gång ni alla fina, snygga, sköna, underbara som tänker på mig ibland.
Och tack till er alla som gratulerat mig på olika forum på nätet.

Kommentarer
Postat av: Victor

NEEEEJ!

Grattis! Även om jag skäms genom att säga det i efterskott! Vet att du alltid är schysst och stöttar om det är något! Så kan jag inte ens gratta dig på din födelsedag! Jag och fredrik pratade om det i helgen men jag har helt enkelt glömt bort det! Hoppas du i alla fall haft en riktigt trevlig dag och att du hade skoj när familjen kom på besök! Förhoppningsvis ses vi framöver så får lov att at igen det då!

Puss Sussen

2007-11-07 @ 22:39:46
URL: http://karlssonvictor.blogg.se
Postat av: taedium

Det är lugnt grabben. :)
Jag är inte den som tar illa upp om någon glömmer av min födelsedag för jag är själv os-mästare i att glömma.

2007-11-09 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0