McKöttbulle



När jag var i Japan för ett par år sedan såg jag att de hade korv på menyn.
Det kändes så totalt fel så jag var tvungen att köpa en "Makudåggu".
En riktig besvikelse då den smakade syntetiskt och plast.

Samma känsla infann sig när jag provade McDonalds köttbullar härom veckan.
10 spänn för 5 studsbollar - rena rånet.
Det enda positiva var ett ytan hade rätt konsistens, annars smakade dom skit.

Idag tänkte jag köpa en tub Kalles Randiga med banan.
Något som verkar så vidrigt måste ju bara provas.
Det kommer bli en intressant upplevelse då jag inte ens gillar banan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev liet nyfiken av ditt inlägg och var tvungen att pröva kaviaren idag. Tycker den smakade skit! På tal det där andra du skrev. Vore rätt skoj att läsa vad jag skrev. Maila gärna över dte om du har tid. Men sedan för du gärna radera det ;)
Tack gubben!

2007-11-13 @ 00:21:54
URL: http://karlssonvictor.blogg.se
Postat av: taedium

Jag ber hemskt mycket om ursäkt om jag fick dig att smaka skit. :)
Men det är inte så förvånande att du inte gillade den.
Har du samma smak som din bror så är den tvärtemot min. :D

2007-11-13 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0