Minne från sommaren.

Organiserade lite bland alla filer som ligger och skräpar i min dator.
I en av alla temp-mappar hittade jag några suddiga bilder från en blöt natt i somras.
Fredrik, Jeppe och jag cyklade ner till vattnet för att meta och dricka grogg.
Det blev mer grogg än mete och bilderna nedan visar ganska rättvist hur suddiga vi var.

Tyvärr så gick kameran sönder och många bilder gick förlorade.
Minnet av den natten kommer, trots den skyhöga promillen, att finnas kvar länge.
Kan nog säga att det är den bästa sommarnatt jag haft.
Tack Fredrik och Jeppe för det fina minnet!

  
  

Kommentarer
Postat av: Krösamajja.

Hehe.
Tur att bilderna är suddiga =)

2007-11-27 @ 19:51:13
Postat av: taedium

Jag vet iaf vem som ligger som en kringla under cykeln i diket. :)

2007-11-27 @ 23:24:39
Postat av: Anonym

Hahaha!

Från eran "fiskekväll"

2007-11-28 @ 17:11:08
URL: http://karlssonvictor.blogg.se
Postat av: Jesper

Heheh.. håller med! En av de härligaste kvällarna!

2007-12-03 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0