Olala.

En av mina bröder har alltid haft ett gott öga till Sandra Bullock.
Jag tror att det var den här bilden han hade som poster på sitt rum:



Jag tror vi alla (då syftar jag på oss killar) har en "drömbrud" någonstans i bakhuvudet.

Thomas har Demi Moore, Victor har Paris Hilton och Fredrik går igång på Babsan.

Själv så är det Jamie Lee Curtis om jag måste välja någon av alla mina favoriter.
(Carola och Agneta Sjödin är några andra som jag skulle kunna springa ett varv runt skrivbordet för.)

Ända sedan jag såg hennes perfekta bröst i Ombytta Roller har jag varit för evigt betuttad.

Kommentarer
Postat av: krösamajja

Hennees perfekta bröst?
Vart är dom?
Man ser dom ju inte?
Dom är ju instoppade i en skokartong?
Och vad är det för fel på Babsan-tungan?

2007-11-22 @ 13:18:43
Postat av: taedium

Du har inte sett filmen va? :)
Jag har aldrig sagt att det är något "större" fel på Babsan... :D

2007-11-22 @ 13:57:18
Postat av: vicke

Hahah!

Jamie Lee Curtis? Jag håller med. Hon har fina bröst. Men vad har hon mer? ser ut lite som en transa ju!

2007-11-28 @ 17:10:06
URL: http://karlssonvictor.blogg.se
Postat av: taedium

Snacka inte skit om Jamie Lee!

;)

2007-11-29 @ 07:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0