Att ha en kuk.

Att ha en kuk är inte alltid så jävla kul.
Visst, det har sina fördelar som att tex kunna stå och pissa och kunna sätta på, men det är inte enbart positivt att ha en penis.

Det är som att ha en siamesisk tvilling.
En skallig jävel med egen vilja som lever i något slags symbios med dig.

Ta bara en sådan sak som pissestånd. Hur i helvete fungerar ventilgummit där nere egentligen?
Du vaknar på morgonen av att din tvilling har ont.  Kärlekspålen står som ett spett och pissblåsan känns stor som en zeppelinare. Det är tekniskt omöjligt att pissa (på ett någorlunda normalt sätt i alla fall) och det är ingen idé att smiska apan - det funkar bara inte. Enda lösningen är att uthärda lidandet en stund tills han mjuknat en aning. Då är det dags att bestiga toaletten och pressa ut några droppar för att lätta på trycket.
Sen kan man smiska honom om man, mot förmodan, har någon lust kvar.

Att stå eller inte stå.
Fördelen med att bli äldre är att man förhoppningsvis lärt sig tygla tvillingen en aning.
Men när han bestämmer sig för att sätta sig på tvären är det inte kul.
Som tur är har det inte hänt mig mer än någon enstaka gång att han vägrat resa på sig när det vankas hallongrotta. Det är inte kul att vara vrålkåt när tvillingen bestämt sig för att bli apatisk och sedan hamna i koma. Det enda man kan göra är att inse att det inte är någon idé. Att försöka väcka honom till liv är bara att dra ut på det pinsamma.
Det är en skön känsla att ha stånd men jag lovar att det inte känns så skönt när det händer på offentliga platser.
När man var ung hade man ett helvete. Det hände överallt, när som helst. Vet inte hur många gånger jag fick åka förbi min hållplats för att den glade tvillingen vaknat till.
Det är som att han bara är blyg när han är ensam med någon.

Eftersom han hänger på utsidan av kroppen så blir han extra exponerad för slag och sparkar.
En redig pungspark önskar jag inte ens min värsta fiende.
Den smärtan är obeskrivlig. Man kan inte ens skrika av smärta. Du vill kaskadspy men kroppen är helt förlamad.
Ska du bli pungsparkad - se till att ha en betongvägg mellan dig och sparken.

Jag skulle även kunna skriva om nattliga utlösningar men mig veterligen har jag aldrig råkat ut för detta.
Så om ni känner för att dela med er om era erfarenheter - använd kommentarfunktionen.


Kommentarer
Postat av: Anders

Hahaha.. en perfekt beskrivning av slangen som hänger med. Nattlig utlösning har nog inte jag heller vart med om, men annars känner man igen sig väl.

2007-10-20 @ 11:11:02
URL: http://intensivt.blogg.se
Postat av: Anders

Oh, tack för tipset.. Tänkte på såna tidigare, men jag trodde bara att det skulle finnas jordgubbar och grönsaker som man fäster med en liten klämma, inte så attraktivt kanske. Men på den där sidan fanns ju fina!

2007-10-20 @ 16:15:21
URL: http://intensivt.blogg.se
Postat av: Suss

"Som tur är har det inte hänt mig mer än någon enstaka gång att han vägrat resa på sig när det vankas hallongrotta"

Hahahaha...

2007-10-25 @ 20:15:25
URL: http://karlssonvictor.blogg.se
Postat av: Victor

En pungkram har jag råkat ut för av din kompis...va hette han nu igen ...Magnus tror jag den rödhårige lille knubbige...på tennisbanan hemma hos mor o far =)...shit va ont det gjorde....känns än idag aj aj

2008-10-17 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0