Fylleinlägg - igen

I dag gifte sig min bror.
Min yngste bror.
Sparven...
Jag gladde mig inte enbart åt deras lycka men även även åt deras sköna förhållningssättt till det hela.
Det var en enkel och snabbt avklarad ceremoni.
30 sekunder sen var det över.
God mat och gott att dricka till alla.
Varför krångla till det?
De arrangerade det helt rätt enligt mitt sätt att se det.
En stor fest som började med att förklara sin kärlek till varandra.
Störtskönt!
Grattis till dig, min fina och underbara lillebror, och din familj!

De körde även namnceremoni för deras dotter under kvällen.
Lilla Ida blev också uppmärksammad idag.
Så fin och så himla söt tjej!

Jag trivdes verkligen ikväll.

Träffade kusiner som jag inte pratat med på länge.
En kusin spelar i band och berättade om deras mindre lyckade framgångar trots bra recensioner.
Jag passar på att pusha för hans band här:
Crang


Andra albumet är på gång just nu och jag väntar med spänning på att få ett ex av det.
Såg bandet spela på en mindre tillställning i Mölndal för ett par år sedan och tyckte kusinen var världens coolaste trummis.
Har ni sett Animal i Mupparna någon gång?

Tänk er i så fall Animal på puff - där har ni min kusin.
Mer energisk trummis får man leta efter...



Av någon konstig anledning minns jag ett inlägg som min gode vän fredrik gjorde för ett tag sedan angående damfotboll.
Jag tolkade det som att han tyckte att den där kommentatorn var mer eller mindre fin.
Till honom säger jag bara:
Kolla in bruden i den här videon:



Duger inte det så spana in bruden som är sveriges charmigaste,sexigaste, läckraste och snyggaste tv-profil - Tilde Fröling :


Jag väntar på ditt samtal Fredrik...

Och jag längtar efter att träffa er alla tre - det var länge sedan sist...

Kommentarer
Postat av: Fredde

Det är ömsesidigt my friend.

2007-10-15 @ 19:32:25
Postat av: Fredde

Måste säga att jag aldrig lagt märke till Fröling förrens nu.
Den bilden du publicerade gjorde henne fin.
Vet att det är en dam med skinn på näsan nåstan som du. Fast du har fått skinnet på förhuden istället ;)

2007-10-15 @ 19:36:04
Postat av: taedium

Min skinn är ditt skinn. ;)

2007-10-15 @ 20:15:37
Postat av: Fredde

Eller snarare mitt slott är ditt slott =)

2007-10-15 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0