Nu är jag fetare igen.

I dag gick jag upp tidigt för att, efter en lång tids uppehåll, gå ner i gymmet innan jobbet.
Började med att ställa mig på vågen : 4 kg upp.
Nästan dagligt intag av alkohol under min drygt två veckor långa semester har satt sina spår...

Så jag bestämde mig för att bara sitta på cykeln idag.
35 minuters trampande blev det.
Vet inte vad det blev effektiv tid eftersom jag kom på mig själv att stirra in i väggen med halvöppen mun och mina ben rörde sig obetydligt fortare än en CSN-utbetalning.

Nu ska jag bli hårdare mot mig själv igen.
Jag tror jag har hittat min sömnrytm för att kunna stiga upp tidigt och jag ska verkligen försöka lägga mig vid rätt tidpunkt.
I morgon tänkte jag att jag skulle gå ut och gå innan jag åker till jobbet så att jag inte ledsnar allt för snabbt på motionscykeln.

Men jag kommer att mjukstarta för på lördag kommer Herr och Fru Gurka med prins Billy på middag.
Och det är en händelse som inträffar ungefär lika ofta som man ser Halleys komet.
Jag kommer passa på att njuta ordentligt av mat, dryck och deras sällskap innan det blir helomvändning av matvanorna igen.



Ätit frukost Tränat Smiskat apan Jobbat Bajsat


Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

lycka till med all träning då :]

2007-10-25 @ 21:29:03
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Herr Gurka

Mjukstarta i ditt stjärtveck kanske psssss.
Här ska det froteras i allehanda läckerheter.
Sen kan fjösa runt igen.
Tarmen är ditt nya nickname.

2007-10-25 @ 21:46:17
URL: http://youknowwho.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ser att dte inte bara är jag som är dålig på att uppdatera bloggen dessa tider. KOmigen nu och skriv lite har man något att läsa!

Förresten. Hur var middagen med bröderna bus?

2007-10-30 @ 20:43:48
URL: http://karlssonvictor.blogg.se
Postat av: Maja

Lycka till med träningen (; jag var själv ute och sprang ett mindre lyckat pass nyss.

2007-10-31 @ 16:25:47
URL: http://majaerlandsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0