Aset.

Min flicka frågade mig idag om jag hade gett min bil något namn ännu.
Just då satt jag i bilen som vägrade starta.
Så jag svarade:
 "Just nu kallar jag henne "Aset"."

Ja, det är en "hon".
Can't live with them - Can't live without them.
Ställer bara till med problem fastän man försöker ta hand om dom.

Veckans guldstjärna delar jag ut till min kollega Nicko som fick avbryta sin skönhetssömn för att hämta mig.
Så jag blev inte så sen till jobbet.
Han skjutsade mig hem dessutom. Ända fram till dörren.

Sådant gör mig glad.
Riktigt glad.

Blev även glad av att träffa Fredrik på lunchen.
Även om det blev en kort lunchdate så uppskattade jag varje minut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0