En liten hemlighet.

Vissa människor undviker att trampa på vissa brunnar, andra måste kolla spisen 13 gånger innan de går hemifrån.
Jag måste tvätta av blandaren på handfat.

När jag är hemma hos vänner, familj eller till och med på offentliga toaletter och ser att det är vatten- kalk- eller tandkrämsfläckar på blandaren/kranen så måste jag tvätta av den.
Det är inte så illa att den måste bli skinande blank men jag måste gnida av det värsta.

Men jag har blivit bättre på att hålla mig från de offentliga kranarna...


Kommentarer
Postat av: Krösamajja

hahahaha
Detta visste jag inte.
Kul grej det där egentligen med tanke på hur mycket hys man har för sig fast man inte vet om det.

2007-09-13 @ 15:18:33
URL: http://youknowwho.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0