Möss i bilen?

Det hela började med att jag såg en bit godispapper som stack fram mellan konsollen under växelspaken och golvmattan.
När jag lyckades lirka ut den följde det med lite mer skräp.
Här började jag fundera på om den förre ägaren, Stefan, hade som vana att göra sig av med sitt godispapper genom att pressa in det under konsollen.

Jag plockade fram verktygslådan och drog fram en skruvmejsel.
Lossade på några skruvar och lirkade loss konsollen.

En kiss-liknande stank slog emot mig och nu började jag verkligen fundera på vad Stefan hade haft för sig i bilen.

Jag drog på mig handskarna och rev ut skräpet.
När det mesta var borta såg jag små svarta pluppar som jag gissar på var musbajs.

Stefan - du är förlåten!

Här är högen som jag lyckades rensa bort:



Det här förklarar nog den sura odören som jag retat mig på länge.
Men jag undrar om det finns fler musbon i bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0