Prylar.

Vem gillar inte prylar?
Jag älskar prylar och vill ha så mycket men tyvärr är plånboken för liten för mitt intresse.

Min mobil håller på att lägga av.
Min digitalkamera fungerar inte.
Jag har ingen riktig mp3-spelare.

Slösurfade runt lite och hittade lite prylar som jag skulle kunna tänka mig om jag hade lite pesos över.

Tex den här:

Elite Mp4-spelare med kamera (2M Pixel)
2.4 tums skärm, 4GB + SD-kortplats (max 4GB)


Pris : 1,197Kr
(Källa : Teknikshoppen.se)



Och den här snygga saken:

MP4 Spelare med kamera (2M Pixel)
2.4 tums LCD skärm, 1GB + SD-kortplats (max 1GB),  metallhölje



Pris: 994Kr
(Källa: Teknikshoppen.se)



Rösta på mig.

Kommentarer
Postat av: krösamajja

Varför då snåla med en 2 megapixelskamera när du kan spara lite extra nästa månadslön och köpa lite bättre?
Dessutom så går den ena sönder går ju båda sänder?
Hojt hojt påre

2007-09-17 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0