Rutin.

Allt går på rutin numera.

Vakna (för sent).
Snabbduscha.
Åka till jobbet.
Fastna i köer.
Stämpla in.
Jobba.
Äta lunch.
Jobba.
Stämpla ut.
Åka hem.
Bajsa.
Äta mat.
Titta på tv.
Surfa.
Sova.

Och träffa flickan någon gång i veckan...

Det rullar på utav bara helvete känns det som.
Men jag har känt mig lite hängig på senaste tid.
Är inte jättesjuk utan känner mig bara lite matt och orkeslös, snorig och febrig ibland.
Kan jag inte bli ordentligt sjuk istället?
Eller vara helt frisk...

Skit samma.
Det är en ny dag i morgon.




Rösta på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är först idag jag verkligen kan förstå vad du menar. All rutin. Hur lite som blir över. Varför ska det behöva vara så?

2007-09-18 @ 00:18:59
URL: http://karlssonvictor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0