Skrivkramp.


När det gäller bloggandet, liksom andra aspekter av mitt liv, så saknar jag inspiration och motivation.
Under dagarna får jag ett par uppslag för min blogg men när jag kommer hem på kvällen så känns det som att det inte finns något vettigt att skriva.
Jag måste lära mig att anteckna.

Nu sitter jag här och kollar in andra bloggar på nätet.
Vet inte varför jag läser familjen Schulmans bloggar egentligen men likförbannat så kan jag inte hålla mig.
Först Calle, sen Alex och sen Katarina.
I den ordningen.

Men innan dess spanar jag in Fredriks, Victors och Joakims bloggar.
Än så länge är de viktigare än Schulmans.


Passar på att erkänna att jag brukar fastna framför Idol.
Jag följer det inte slaviskt men några avsnitt har man ju sett.
Min favorit är helt klart Henning Löf - så jävla skön kille!
Jag tror dock inte att han kommer så långt i tävlingen men det är kul att se och höra honom.

Rösta på mig.

Kommentarer
Postat av: Krösamajja

Tyvärr åkte han ut ikväll.

2007-09-20 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0