Jag skäms lite...

I dag är det tvättdag igen.
Jag gick upp vid 07 i morse för att slita av sängkläderna från sängen och rafsa ihop det som kunde behövas tvättas.
Det blev en rejäl hög vilket innebär att det tar tid att sortera och hänga upp tvätten på tork.
Det i sin tur betyder att jag inte hinner lägga mig i soffan och somna om en stund mellan varven.
Istället går jag runt och småplockar i lägenheten och funderar.
Tänkte på förra helgen då mina vänner, min bror och jag åkte griskryss till Åland t&r.

Min bror, bor 50 mil bort, lyckades komma från jobb och familj för att vara med på denna fylleresa.
Varför tog jag inte tillfället i akt att umgås mer med honom, prata med honom, fråga massa saker, krama honom ett par extra gånger....
Det fanns flera tillfällen när jag tänker efter.
Jag skäms lite för att jag var så disträ.

Förlåt brossan - du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Fint inlägg.

2008-02-18 @ 19:38:09
Postat av: Brorsan

Tänkte faktiskt ungefär samma tankar när jag kom hem. Att få drinka och ha kul en kväll är viserligen trevligt som attans. Men det kändes som att jag missat just de bitar du nämner, när vi väl träffades. Så vi är två om saken och du har inget att skämmas för, aboslut inte! Snarare jag som gnällde över den sömn jag så gärna ville ta igen när jag hade chansen och inte fokuserade på viktigare saker. ;-)

Vi hann ju med en svängom med mycket mys på dansgolvet i alla fall. Inte dåligt! (tills det dök upp en ful gubbe) :-)

Som jag skrev vi min blogg, du får burna ner till oss inom kort så tar vi igen det vi missade nu. Även om det blir under andra förhållanden, men har kidsen bara somnat kan man sitta uppe och drinka och snacka skit ett bra tag!

(shit, va långt det blev. Händer nästan aldrig.)

2008-02-19 @ 08:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0