Att bada.

Jag tog ett långt varmt bad istället för att duscha.
Varför badar jag inte oftare?

Om man bortser från att man tvingas se den blekfeta och håriga kroppen så är det ganska trevligt att bada.
Bortsett från att ens fisar luktar vedervärdigt när de filtrerats genom badvattnet så är det en ganska angenäm upplevelse att bada.

Man plaskar lite och pillar på den skrynkliga skinnbiten och ens tillvaro känns ganska bra.
Man får en stund att tänka och blir avslappnad.

Det är ju inte så att jag har mängder av hobbies eller fritidsintressen som stjäl all min lediga tid.
Jag tror att jag har hittat min nya hobby...


Kommentarer
Postat av: Willaim din gudsonm ,.,, 00..

vb hbjkljh5


8i88
'-

2008-01-05 @ 16:55:33
Postat av: taedium

:)
En till som gillar att bada ser jag.
Ska vi fixa klubb?
"SSS" Smidiga Sälars Simsällskap.

2008-01-05 @ 17:10:44
Postat av: Fredde

Hehe du är ju lik han i badkaret på bilden.
Fast utan snorbromsen då =)

2008-01-05 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0