Sorry...

...men det blev ingen invägning idag.
Väskan var packad och klockan ställd.
Men när jag vaknade mådde jag som en påse nötter från julen -58.
Mådde illa och hade en krokodil i halsen.
Bestämde mig för att somna om istället.

Tog i alla fall med mig träningsväskan till jobbet om jag skulle piggna till under dagen.
Jag började arbetsdagen med rusa in på muggen för att vrålbajsa.
Hade jag varit en performance artist skulle jag kunna sprutlackera Globen.
Utan problem.


En trippelspolning och noggrann handtvagning senare fortsatte jag min arbetsdag.
Under dagen oroade jag mig för att jag skulle bli tvungen att uppsöka en offentlig toalett eftersom magen var i olag och diverse ljud kom ur alla kroppsöppningar.
Jag kunde hålla mig men jag tror att jag genererade ett par kilo rôvsmôr under dagen.

När jag kom tillbaka till stationen blev det ett återbesök på muggen.
Som tur var blev det lindrigare än det på morgonen även om det inte var en rolig historia.
Konstaterade att jag nog hade feber också.

Mår egentligen inte jättepyton men inte tillräckligt stark för att träna heller.
Så jag får skjuta på invägningen till en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Jag är besviken på dig =O

2008-01-07 @ 19:48:45
Postat av: taedium

jag med...

2008-01-07 @ 19:56:04
Postat av: taedium

... om du menade att jag inte bajsade på mig idag.

2008-01-07 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0