Världens bästa Fredrik.

Traktorn, Rocky, Fredde, Lance, Kalaskulan, Lasse, Fedde, Baloo...
Listan kan göras lång men kärt barn har många namn.

Fredrik är lång, snygg, sexig, rolig, snäll, mysig, bra kompis,och en massa andra goa saker.
Han är full av talanger såsom spela gitarr, somna-på-2-sekunder-blankt (och vara totalt oväckbar), sjunga-hellre-än-bra, från-nödig-till-vrålbajsa-på-4.2-sekunder, terrängcykling, fiske, leka lekar, borra hål i väggar, prata tyska, sjunga karaoke och leverera unika "oneliners".
Vad sägs om

"Wax In - Wax Out"
"Jag ska bara gå och kissa lite med snoppen"

"Du är stöddig på huvudet"
"Har aldrig haft en venerisk sjukdom. Men har siktat på det hela livet."
"Nöjer mig gärna med bara oslickade korvjävlar också."

Även här skulle listan kunnas göras lång.
Jag ångrar starkt att jag inte memorerat/antecknat alla sköna kommentarer som formulerats av denna vackra karls pussmun.

Fredrik är en stolt och karaktärsfast person som inte bangar för att säga ifrån.
Han är även bra på att krypa till korset om han mot förmodan varit dum.
Fredriks ljuvliga fästmö har säkert en helt annan åsikt om detta men det här är min blogg och jag skriver precis vad jag vill här. :-)
Han kan vara förbannad och irriterad men bara han får spy lite galla så kommer det snart ett garv.

Han är duktig på allt han ger sig på.
Om jag skulle vara tvungen att säga något som han inte är så jättebra på så skulle det nog vara att modda datorer.
Men det går nog bättre på andra försöket...

Man blir glad av Fredrik.
Jag önskar att alla hade en egen Fredrik.

Skrev jag att han är förbannat sexig också? :-)


image67

Kommentarer
Postat av: Fredde

HAHAHAHAHHA
Du är sjuk mannen =)

2008-01-31 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0