Hon är fin hon...

Har haft en riktigt skön fredag.
Skönt väder och jobbet flöt på som aldrig förr.
Snackade lite med brossan vilket inte händer varje dag.
Vi diskuterade storkorvens senaste hyss och den nya storleken på Red Bull-burkarna.
Enligt brossan har de tydligen börjat tappa detta livselexir på 350ml-burkar.
Som jag sa till brossan, nu väntar jag på 500ml-burken...

Blev klar strax innan klockan ett och drog då hem för att tömma tarmen och tugga i mig några mackor.
Passade på att vattna min djungel också.
Greppade tag i cykeln, som jag faktiskt lyckades få ihop efter missödet sist, och kastade in den i bilen.
Drog ner till cykelverkstaden och lämnade in den för byte av växelreglage och en allmän översyn.
Snart kanske man får nytta av cykelkartan som jag köpte en gång i tiden...

Men det bästa på hela dagen, eller rättare sagt - senaste månaden, var att flickan min hade skickat en överaskning.
Fick ett paket med massa godis.
Det var inte vilket godis som helst utan hon hade lagt ner massa möda och tid på att designa och tillverka egna förpackningar.
Hon hade till och med gjort en egen tablettask.



Hon ville muntra upp mig och det gjorde hon med råge.
Började nästan grina när jag såg alla detaljer på förpackningarna.
Hon är fin min böna...

Nu sitter jag här hemma med en iskall grogg efter att ha röjt upp det värsta i lägenheten och diskat upp all skitig disk.
Sen blir det nog en del datasupport. Kompisen har fått för sig att sätta upp en egen webbserver och installera ett forum. Apache, PHP, MySQL och PHPbb ska installeras och konfigureras.
Det blir nog jag som får göra allt jobb...

En del annat är på gång men det är av mer negativ karaktär så jag skippar det.
Det är fredag, helgen har börjat och groggen är kall.
Varför grubbla över idiotsaker då?

Ha en kanonfin helg!
Puss, kram och ett litet skrevsmek på er alla(?)!


Kommentarer
Postat av: Brorsan nr 3

Bilden på godiset var inte överdrivet stor du... undanhåller du oss detaljerna?

Skål!

2008-03-09 @ 11:19:04
Postat av: taedium

Klicka på bilden så blir den större. :)
Kan skicka orginalbilden över MSN annars...

2008-03-09 @ 17:29:21
Postat av: Brorsan nr 3

Gjorde det men då laddades startsidan bara om. Men nu fonkar det... :-) Fina grejjer...

2008-03-09 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0